I går och i dag

Hej bloggen!!

I dag hade jag verkligen lust att skriva ett inlägg (hehe)
Hur är det med er? Själv är det bra. I dag var jag med en kompis Emelie. Var ute och gick runt lite här och där.
Och i går sov jag bårta hos Emelie, vi hade ski*t kul jag höll och . vi skratta hela kvällen, Vilket var kul hehe. I morgon börjar skolan i gen (Tråkigt) i dag blir det inte sent. Men det ska en bli kul. För snart ska man ju byta skola. Det ska både bli roligt och tråkigt. men jag känner 3 eller 2 st som går där. det är skönt:)
Och i dag är det fars dag. Jag har ringt och sagt grattis och . Jag har fått en kommentar om när jag skulle göra Video inlägget det kommer inte bli nåt men  smorning om kommer det att komma ett (Hoppas jag)
Ja men det käns som jag har skrivit rät mycket det är väl ganska kul. Ja men hej

//Angie<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vi hade faktiskt sk*t kul ;)

roligt att du tyckte det ses väll snart igen ses<3

2010-11-15 @ 17:11:36
URL: http://emylove.blogg.se/
Postat av: Oggi

Jätte bra inlägg och tack att du ringde mig på farsdag, du är underbart!!!! Älskar dig Puss

2010-11-18 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1705383/images/2010/avs_113597796_114671392.png