Frågestunden är slut

Frågestunden är slut nu. nu ska jag svara era frågor bar jag kan.
Fösta frågan är från...


Postat av: Emili

Hej ange.
Jag har tre frågor
1. Vem är din bästa vän
2.Vad gillar du mäst av allt.
3.Vilken blogg följer du.

Svar:
1.Hon heter Melika och är bäst.
2.Att vara ute och att blogga.
3 två tjejer en heter vicki och den andra heter Diana

Postat av: sainabou

Hej angi... Jag har en fråga vem är du kär i ??<333


Svar:
Faktiskt ingen.

Postat av: Sofia

Har du en pojkvän


Svar:
Nej inte nu.

Postat av:

har du flera bloggar en denna ??


Svar:
Ja det har jag den heter www.varbybloggen.blogg.se


 Det var allt tack för alla er kommentarer och jag kommer ha en till frågestund innan året är slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1705383/images/2010/avs_113597796_114671392.png