Har ingen rubrik !!

Hej bloggen !!
Nu sitter jag och bloggar på min mac älskar den. Snart ska jag gå och plugga, jag har Engelska prov "FAN"
Idag har vi varit på teater Ragnarök heter den. Den var inte så bra men ganska rolig eller kan man säga så hehe.
Når jag tänker efter var det ett tag sen jag la ut bilder på mig.
Vi få se om det kommer några lite senare. I dag hade vi också haft hemkunskap, vi gjorde kanel bullar. Sen kom jag hem pluggade lite sen gick jag ut med en kompis hon och jag gick runt lite sen gick vi hem till mig, sen gick vi till pizzerian och köpte en pizza.
Ja men nu har jag skrivit lite så hej då ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fantastiskt inlägg. Du hadde jätte kul med andra ord!!

Älskar dig puss

2010-10-19 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1705383/images/2010/avs_113597796_114671392.png