ja e tbx!!

Hejjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu e jag här tbx med massor att blogga om och massor av lust!!!!!!
Under sommar lovet har jag gjort massor det har varit kul men kort D:
Men men... jag har varit ute varenda dag men varit mycket med familjen.
Men jag kommer beräta mer om det sen aså sommarlovet.
Idag har jag varit ute med Carmen och julia och två till ;) HAHA
EE aa men vi gick runt och vi köpte nöter och så.

På måndag e det skola jaaa vi började den 22 Agusti ja har börjat i ny skola nu har vi skåp så skönt!
Men nu ska jag sluta babla hehe jag ska träna på Engliska läxan nu

puss & Kram you Angie<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1705383/images/2010/avs_113597796_114671392.png