Dagen och midsommar

I går var det ju midsommar så jag han inte blogga. Man vi firar inte svenebanan midsommar. jag va med familjen bara. Man på morgonen gick jag och shoppa det kommer lite bilder längre ner på vad jag köpte. I dag va jag med 
Sainabau, Carmen, Tugce och Merve sedan kom Zilan och Mikaela. Det var jätte roligt. sedan gick alla hem förutom Carmen vi sat och snacka lite. Vi kom hem till mig 11:30 sedan gick vi ut med Gotti (Min hund) vi gick en promenad och sedan följde jag henne hem. Och sen gick jag hem. 

nu komer litte bilder på vad jag köpte och lite annat


Kappahl solglasögon                H&M duschkräm
För bara 20:-                        10:- st


duschkrämena



solglasögonen


fu*k you Hihi

Krammar & pussar you Angie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1705383/images/2010/avs_113597796_114671392.png